شنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۱

پسر ايراني كيست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
پسر ایرانى كسى است كه هیچ وقت با جى اف هاى قبلى خود كات كامل نكرده و زمانى هم كه در ریلیشن است به هیچ موقعیت دیگرى " نه " نمیگوید
احسنت .... احسنت !
Golnaz Lp من با توجه به دیده ها و شنیده ها و حتی مطالعه و و و و میتونم به یقین بگم که در کشورهای دیگه درصد این حالت بین مردا و پسرا خیلی کمتر از ایرانه.متاسفانه درصدی از جامعه نه همه! همینجورین در حالیکه مرد یا پسری مثلا از یه کشور غربی وقتی به یکی تعهد میده خیلی کم پیش میاد که خیانت کنه و یه چیزی که جالب هست وقتی همچین اتفاقی پیش میاد جسارت اینو داره که اقرار کنه و رابطه در بیشتر مواقع کات میشه.اما در ایران.حتی بعده خیانت دختر ها متاسفانه اویزون پسره میشن و با محبت زیادی سعی میکنن مثلا به پسره بگن که اگه برگردی من میبخشمت...گناه این رفتاره مردای ایرانی فقط به خودشون نیست.دختر ها هم بی تقصیر نیستن و بدبختانه فرهنگ غلطی داریم که روز به روز عقب گردمون بیشتره!

عزیزم آناهید جون این استیتوس رو دختر خاله م گذاشته بود و من با توجه به رفاره غلط گذشتم براش این رو نوشتم.چون بهش ایمان دارم.من قبلا سر اون رابطه م با م دانسته هی بهش پوئن های مختلف میدادم ا ترکم نکنه و اون ادم وقیحانه با چن نفر دوست میشد و من هی بیشترش محبت میکردم و بیشتر سمتش میرفتم حالا چه با انواع کادوهای مارک دار! و چه با تلفن ها و اس ام اس های قربون  صدقه ای...حتی الان یاده سیزده بدر هساد و پنج که میافم که چقد التماس گونه بود حرفام از خودم بدم یماد.تازه الان بعده مدتها فهمیدم اون موقع با یه دختر هم به جز دو نفره دیگه دوس بود.الان ازدواج کرده و براش ارزوی خوشبختی دارم اما من این وسط تباه شدم.جسمم.روحمم.اعصابم....خودمو خوار کردم و از این بابت از خودم بدم میاد.
الف هنوزم به خاطر منافعش نمیخواد دوستای مشترکتون دو دسته بشن.چون نا خوداگاه یه سری سمت تو کشیده میشن و یه سری اون...اما تو این وسط جسمت رو داغون میکنی فقط به خاطر حفظ ظاهر و خوشایند رفتاره اون؟اینکه چون اون اینجوری خواسته؟
من رو ببخش اما در این مورد چن خودم ضربه خوردم دوست ندارم کس دیگه ای هم اشتباه منو تکرار کنه برای همینه که تلخم و سیاه.حتی درصد خوب شدن رابطه رو زیر بیست درصد میبینم.برای منی که اون موقع رابطه نود درصد خرابمو نود و نه دصد خوب میدیدم و خودم پشت توهماتم قائم کرده بودم.واقع بین باش لطفا.منفی ببین.تا اگه کات کامل شد امادگی داشته باشی...
عزیزم.اعصاب خراب بعدا خودشو به شکل استرس نشون میده که من اما میبینم.نزار توام اونجوری بشی...اول خودت بعد الف و بقیه...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر