یکشنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۹

about our blog from Anahita

سلام.
آناهیتا هستم. میخوام داستان به وجود اومدن این خونه مجازی رابگم.
اون قدیما وبلاگ آدمها خونه دلشون بود و تعداد وبلاگهام کم بود و خلاصه بلاگستان برای خودش عرج و قربی داشت و آدمهش با هم حال و احوالپرسی می کردن و هر وقت در بلاگستان همدیگه رو می دیدن برای هم دستی به نشونه دوستی تکون می دادن.
من و آناهید عزیزم 7 سال پیش از طریق بلاگهامون با هم آشنا شدیم و کم کم دوست شدیم و ارتباط مجازیمون بیشتر و بیشتر شد و از یه روزی به بعد تصمیم گرفتیم که خواهر هم باشیم. 
بلاگهامون باعث شد که ما با فاصله ای که از هم داشتیم ببینیم چقدر نزدیک بهم هستیم و چقدر می تونیم با هم دوست باشیم.
خلاصه جونم براتون بگه که من یه کمی در وبلاگ نوشتن تنبلی می کردم و دلم یه خونه می خواست که راحت توش بنویسم و دلم هم می خواست که بیشتر از خواهریم خبر داشته باشم و خیلی حرفهای خواهرونمون را راحت تر بهم بگیم. 
اینجوری شد که ایده  بلاگ خواهران وبلاگر را به آناهید نازنینم گفتم و آناهید هم پذیرفت و من بعد کلی تنبلی در نوشتن اومدم و اینجا را ساختم. 
فعلا یه کمی با تنظیمات بلاگ گروهی اینجا درگیرم و فک کنم باید کمی با هم کشتی بگیریم تا بفهمم دقیقا چی کجاست. 

خب کلا هم عاشق جی میل و گودر و اینترنت هستم و به نوعی معتاد اعظم حساب میشم.

تلاش می کنم کمی تمرکز کنم و مرتب اینجا بنویسم. 
کلا هم اینجا یه خونه مجازیه که حرفهای خواهرانه و حرفهای زندگی . کار و درس و هزار تا چیز دیگه ممکنه نوشته بشه ;)

پی نوشت: نوشتن بعد از این همه مدت یه کمی سخته و یه کمی زمان میخوام تا نوشته هام روون بشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر